Добавлено новое объявление Продаётся 150 соток в селе Буковец


Каким должен быть памятник? (10.10.2017)

Виды коммерческой недвижимости (10.10.2017)
Военный парад (22.09.2017)
Особенности монтажа тепловентиляторов (07.07.2017)
Системы контроля и управления доступом (01.06.2017)
Преимущества покупки участков на Новорязанском шоссе (25.05.2017)
Особенности приобретения готовой фирмы (24.05.2017)
Торф для удобрения земли (10.05.2017)
Продукция "ИГЕБА" — лучший помощник в борьбе с вредителями! (30.04.2017)
Качественная обработка земли (15.04.2017)
Как выбрать торговое помещение для аренды? (09.04.2017)
Советы по аренде коттеджа (01.04.2017)
Как сэкономить на покупке квартиры в Сочи? (30.03.2017)
Срочный выкуп недвижимости: особенности и преимущества процедуры (30.03.2017)
Tickets.by — билеты на самолет по минимальным ценам (13.03.2017)
Что учесть при приобретении недвижимости? (13.03.2017)
Как продлить срок службы дизельного генератора? (09.03.2017)
Безопасность труда в промышленности: обязательство или добровольный выбор? (08.01.2017)
Медицинские исследования помогают сохранить здоровье (08.01.2017)
Готовый бизнес в Германии (04.01.2017)
Особенности и возможности современных грузоперевозок (17.12.2016)
Какие окна выбрать в квартиру (29.11.2016)
Клей-герметик: особенности и виды (27.11.2016)
На что обратить внимание при переезде? (24.11.2016)
Как выбрать банкетный зал для свадьбы? (21.10.2016)
Как выбрать тату-студию и мастера? (13.10.2016)
Квартиры посуточно в Харькове (13.09.2016)
Качественная мебель (11.05.2016)
Аренда недвижимости Украина (09.04.2016)
Котлы газовые bosch (08.04.2016)
Металопластиковые окна (14.03.2016)
Ремонт форсунок (06.03.2016)
Стоимость архитектурного проекта (03.03.2016)
Фотокниги (28.01.2016)
Обои bn (28.01.2016)
Установить в своей квартире домофонную трубку (28.01.2016)
Бельгийский ламинат balterio (08.01.2016)
Аренда квартир в Киеве (08.01.2016)
Снять квартиру в Киеве (04.01.2016)

Новости за

Мы настроили для вас поиск бесплатных досок объявлений где можно разместить свое объявление по продаже земли в Карпатах


Ділянка в с.Космач з двома житловими будинками і земельною ділянкою 68 сотих





Аренда жилья В Отпуск.ру - бесплатный сервис поиска и размещения предложений о сдаче в аренду жилья для отдыха в частном секторе России и зарубежья.

[Vox.com.ua] Портал українця

Рейтинг туристических фирм TourPromo.Ru

Рейтинг туристических сайтов Украины. Показано число посетителей сегодня, среднее число посетителей за сутки, оценка сайта

Активный отдых. Пассажирские перевозки, байдарки, поход Крым, сплав на байдаркахACTIVE-рейтинг туристических сайтов. Туризм и отдых





E-Center.lt skaitliukas

Рейтинг SIMPLETOP.NET

EASY.LV Interneta resursu reitings



TOPlist

TOPlist

TOPlist

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

Besucherzahler russian brides
счетчик посещений

contadores de visitas mailorder brides
contatori per blog

Besucherzahler singlesnet
contatori per blog

Besucherzahler ukraine women profiles
website counter

web clocks relojes para blog
Contatore



 



Поиск варианта отдыха в Карпатах

Booking.com


 

Стратегії збуту і прогнозування потенційного попиту в екологічному туризмі

Розробка комплексу геомаркетингу включає розробку таких складових підсистем, що мають до певної міри самостійне значення, а саме: продуктової, цінової, комунікаційної стратегій та стратегії збуту. Продуктова та цінова стратегія в геомаркетингу екологічного туризму в загальних рисах подібна до маркетингових стратегій у туризмі70. Найбільш специфічними, в контексті екологічного туризму, є стратегія збуту та комунікаційна стратегія геомаркетингу.

У мінливому та конкурентному ринковому середовищі одним із життєво необхідних інструментів забезпе-

70 Дурович А.П., Копанев А.С. Указ.соч.

чення стабільної екотуристичної діяльності є планування та прогнозування попиту. Потенційний попит в екологічному туризмі можна визначати за загальною кількістю туристів, що прибули з місця постійного проживання у місце реалізації туру (екотуристичний центр у межах природоохоронної чи природогосподарської те- . риторії) або їх витратами під час скотуру. Як правило, прогноз потенційного попиту в умовах ринкової економіки здійснюється за допомогою дворівневої моделі. Перший рівень включає загальний прогноз ринку, па другому рівні здійснюється прогноз сегмента ринку, що охоплює туристична організація.

На початковому стані моделювання для прогнозування розміру ринку оцінюють такі фактори:

- прибуток на душу населення в місті постійного проживання туриста (для внутрішнього екотуризму використовують персональний прибуток, для міжнародного - національний дохід);

- вартість витрат на транспортування до місця реалізації скотуру і витрат під час його проведення (витрати на транспортування визначаються за допомогою тарифів на повітряному, залізничному, водному транспорті, тарифів або вартості пального при використанні автотранспорту, тарифів громадського транспорту; витрати в місці призначення - ціна проживання, харчування і т.д.), виражені в місцевій валюті або валюті країни, де реалізується екотур;

- обмінний курс. Необхідно враховувати, що він вже певною мірою інкорпорований (приєднаний) в інші цінові показники. Па практиці люди можуть бути більш інформовані про обмінні курси, ніж про відносну ціну проживання, харчування тощо;

- вартість заміщаючих продуктів. Потенційні туристи при плануванні своєї подорожі до певного екотури-стичного центру порівнюють витрати на неї з витратами

вдома і витратами під час попередніх подорожей в інших місцях. Порівнювані витрати може бути включено у ви-щенаведену модель у вигляді середньозважених витрат на транспорт, проживання і харчування, що відбивають відносну принадність різних екотуристичних центрів;

- форс-мажориі події та чинники (стихійні лиха, військові конфлікти, терористичні акти, техногенні аварії та катастрофи, епідемії та пандемії тощо), що впливають на попит екологічного туризму в різних місцях, країнах та регіонах світу;

<- показник зміни популярності екотуристичного центру за досліджуваний період часу;

- показник активності просування екотуристського продукту, в основі якого - розмір витрат турфірми на його просування на ринку. Проте тут необхідно враховувати, що рекламна акція, яка відбувається в досліджуваний період, впливає на попит і наступних періодів (хоч згодом ефект знижується);

- змінні, що характеризують тяжіння та уподобання до певних місцевостей, якщо здійснена подорож залишить у туриста приємні спогади про екотуристичний центр, то вони неодмінно повернуться туди ще раз, якщо ж, навпаки, негативні - то своїми розповідями вони можуть відмовити інших потенційних туристів.

На другому етапі реалізації моделі прогнозування попиту в туризмі виконується:

¦> добір змінних, що впливають на прогнозовану змінну попиту, і встановлення математичної форми взаємовідносин між ними;

- збирання модельної інформації;

- використання бази даних для встановлення ступеня впливу діючих змінних на прогнозовані змінні в минулому (оцінка коефіцієнтів математичного рівняння);

- проведення тестів на дійсному і попередньому етапі моделювання для з'ясовування рівня вірогідності;

- використання математичної моделі для прогнозування.

...


Джерело: Дмитрук О.Ю. Екологічний туризм: сучасні концепції менеджменту і маркетингу. - К.: Альтерпрес, 2004. - 192 с. (подані матеріали (анотації розділів книги) можливо використовувати лише для ознайомлення. Всі права належать їх авторам. Шукайте книжку у книжкових магазинах)

Передмова
Розділ 1. Екологічний туризм
1.1. Принципи, функції та завдання екологічного туризму
1.2. Гносеологічні та історичні основи екологічного туризму
1.3. Інтеграційні та стабілізаційні основи екологічного туризму
Розділ 2. Конструктивно-географічні основи менеджменту екологічного турихму
2.1. Іноваційні основи менеджменту екологічного туризму
2.2. Науково-методичні основи менеджменту екологічного туризму
2.3. Конструктивно-географічні та дидактичні основи фахової підготовки менеджера екологічного туризму
Розділ 3. Екологічний туризм в системі екологічного геомаркетингу
3.1. Теоретико-методологічні та практичні засади екологічного геомаркетингу
3.2. Екологічний туризм в системі урбоекологічного маркетингу
3.3. Концепція геомаркетингу екологічного туризму як базової основи сталого рекреаційного природокористування
3.4. Екологічний туризм у системі суспільно-економічних відносин
3.5. Суспільно-економічні основи та економічний зміст стратегічного менеджменту екологічного туризму
3.6. Суспільно-економічні чинники розвитку екологічного туризму
3.7. Екотуристичний потенціал та специфічні риси екотуристського продукту
Розділ 4. Реалізація концепції геомаркетингу екологічного туризму
4.1. Особливості геомаркетиніу екологічного туризму
4.2. Розробка комплексу геомаркетингу
4.2.1. Маркетинговий профіль екотуриста
4.2.2. Стратегії збуту і прогнозування потенційного попиту в екологічному туризмі
4.3. Екотуристичні геомаркетингові комунікації
Висновки

- партнер продажи земли в Карпатах
 
- в мире земли
Теги: дать объявление, земля, разместить объявление бесплатно, продажа земли, продать или купить землю,земля в Карпатах, продам землю, срочно продается, в горах Карпатах, продаю дачу, недвижимость, продажа земельного участка, Карпаты, продам туристическую базу

Bookmark and Share

Subscribe

© Все права защищены 2009-2016

 
Земля в Карпатах. Продажа земли Наши услуги Продажа земли в Карпатах Покупка земли в Карпатах Разместить объявление продажи земли в Карпатах Контакты Помощь Земля в Карпатах. Продажа земли