Добавлено новое объявление Продаётся 150 соток в селе Буковец


Каким должен быть памятник? (10.10.2017)

Виды коммерческой недвижимости (10.10.2017)
Военный парад (22.09.2017)
Особенности монтажа тепловентиляторов (07.07.2017)
Системы контроля и управления доступом (01.06.2017)
Преимущества покупки участков на Новорязанском шоссе (25.05.2017)
Особенности приобретения готовой фирмы (24.05.2017)
Торф для удобрения земли (10.05.2017)
Продукция "ИГЕБА" — лучший помощник в борьбе с вредителями! (30.04.2017)
Качественная обработка земли (15.04.2017)
Как выбрать торговое помещение для аренды? (09.04.2017)
Советы по аренде коттеджа (01.04.2017)
Как сэкономить на покупке квартиры в Сочи? (30.03.2017)
Срочный выкуп недвижимости: особенности и преимущества процедуры (30.03.2017)
Tickets.by — билеты на самолет по минимальным ценам (13.03.2017)
Что учесть при приобретении недвижимости? (13.03.2017)
Как продлить срок службы дизельного генератора? (09.03.2017)
Безопасность труда в промышленности: обязательство или добровольный выбор? (08.01.2017)
Медицинские исследования помогают сохранить здоровье (08.01.2017)
Готовый бизнес в Германии (04.01.2017)
Особенности и возможности современных грузоперевозок (17.12.2016)
Какие окна выбрать в квартиру (29.11.2016)
Клей-герметик: особенности и виды (27.11.2016)
На что обратить внимание при переезде? (24.11.2016)
Как выбрать банкетный зал для свадьбы? (21.10.2016)
Как выбрать тату-студию и мастера? (13.10.2016)
Квартиры посуточно в Харькове (13.09.2016)
Качественная мебель (11.05.2016)
Аренда недвижимости Украина (09.04.2016)
Котлы газовые bosch (08.04.2016)
Металопластиковые окна (14.03.2016)
Ремонт форсунок (06.03.2016)
Стоимость архитектурного проекта (03.03.2016)
Фотокниги (28.01.2016)
Обои bn (28.01.2016)
Установить в своей квартире домофонную трубку (28.01.2016)
Бельгийский ламинат balterio (08.01.2016)
Аренда квартир в Киеве (08.01.2016)
Снять квартиру в Киеве (04.01.2016)

Новости за

Мы настроили для вас поиск бесплатных досок объявлений где можно разместить свое объявление по продаже земли в Карпатах


Ділянка в с.Космач з двома житловими будинками і земельною ділянкою 68 сотих





Аренда жилья В Отпуск.ру - бесплатный сервис поиска и размещения предложений о сдаче в аренду жилья для отдыха в частном секторе России и зарубежья.

[Vox.com.ua] Портал українця

Рейтинг туристических фирм TourPromo.Ru

Рейтинг туристических сайтов Украины. Показано число посетителей сегодня, среднее число посетителей за сутки, оценка сайта

Активный отдых. Пассажирские перевозки, байдарки, поход Крым, сплав на байдаркахACTIVE-рейтинг туристических сайтов. Туризм и отдых





E-Center.lt skaitliukas

Рейтинг SIMPLETOP.NET

EASY.LV Interneta resursu reitings



TOPlist

TOPlist

TOPlist

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET

Besucherzahler russian brides
счетчик посещений

contadores de visitas mailorder brides
contatori per blog

Besucherzahler singlesnet
contatori per blog

Besucherzahler ukraine women profiles
website counter

web clocks relojes para blog
Contatore



 



Поиск варианта отдыха в Карпатах

Booking.com


 

Екотуристичні геомаркетингові комунікації

Сучасні напрямки геомаркетингових комунікацій -інформаційно-аналітичної та рекламної діяльності міських екотуристичиих, природогосподарських та природоохоронних організацій - органічно пов'язані з основними принципами урбокомненсаційпого екотуризму та з геомаркетипгом73. Особливістю геомаркетингу є його ресурсна спрямованість - як основний об'єкт ринкової діяльності пропонується комплекс просторових умов і ресурсів природного та антропогенізованого середовища як просторового базису споживчих потреб та послуг, а також специфічного об'єкта споживання та послуг. Однією з важливих складових гсомаркетингу є інформаційний менеджмент та реклама урбокомпенсаційного екологічного туризму.

Пріоритетними напрямками інформаційно-аналітичної екотуристичпої гсомаркетингової діяльності є такі:

- виявлення та опис туристично-рекреаційного потенціалу і доступних екотуристських ресурсів;

- збирання і систематизація спеціальної, насамперед, екологічної інформації, необхідної організаційно-управлінським (менеджерським) підрозділам екотуристичиих організацій, фірм, туристам та місцевим жителям;

- визначення цільових груп клієнтів, для яких ресурси і можливості природогосподарської чи природоохоронної території можуть становити найбільший інтерес;

- визначення можливого набору та змісту спеціальних екологомістких туристських послуг і власного екотуристсь-кого продукту (цілісного пакета екотуристських послуг);

73 Джеффрис II. Маркетинг, рекламно-информационная деятельность и контроль в области туризма // Материалы IX сессии ВТО (Буэпос Айрес, 30 ссптября-4 октября 1991 г.). - Буэнос Айрес, 1991.

¦> дослідження можливостей для надання нових додаткових послуг;

- розробка схеми і методів моніторингу думок клієнтів;

<- виявлення і залучення партнерів для розвитку екотуризму як на природогосподарських та природоохоронних територіях, так і в регіоні, державі та на міжнародному рівні;

- розробка цілісної стратегії і конкретних програм геомаркетингової інформаційно-аналітичної монітории-гової та прогностичної діяльності;

- створення системи інформаційного менеджменту екотуристичної іиформаційно-рекламної діяльності.

Стосовно природоохоронних територій в урбоком-пенсаційному екотуристичному геомаркетингу можна виділити певні специфічні аспекти.

По-перше, на відміну від турагентів і туроператорів, природоохоронні організації, як правило, володіють не тільки оригінальними типами екологомістких туристських продуктів (екологічні стежки, музеї природи тощо), але і «власними» екотуристськими ресурсами, які без їх участі повноцінно освоїти неможливо. Ця обставина є дуже важливою, тому що основна частина природоохоронних територій має нести свою безпосередню функцію - з мстою збереження природного генофонду забороняється будь-яке активне втручання у природний процес.

По-друге, сегментація туристичного ринку в Україні вже частково відбулася, що забезпечує організаторам екотуризму, природогосподарським та природоохоронним організаціям певний потенційний контингент клієнтів. Це певною мірою полегшує просування екотуристських продуктів на ринок. Але туристичний ринок аж ніяк не порожній, і конкуренція тут є досить суттєвою.

По-третє, певною перевагою природоохоронних організацій є наявна в них можливість розвивати туропе-

раторську екотуристичну діяльність самостійно і формувати сталі партнерські стосунки з усіма місцевими учасниками туристичної діяльності, займаючи при цьому провідні консолідуючі позиції.

Остання обставина має стратегічне значення у створенні довгострокових екотуристичних програм. Стратегію і тактику урбокомпенсаційного екотуристичпого геомаркетингу природоохоронних територій необхідно будувати на основі інтеграції спільних інтересів організаторів екотуризму та природоохоронних організацій, місцевого населення, інших природокористувачів (лісового, водного, сільського господарства), а також відпочиваючих і туристів.

Наступною важливою складовою урбокомпенсаційного екотуристичпого геомаркетингу є інформаційний менеджмент та рекламна діяльність.

У цілому технологія роботи з представниками мас-медіа, інформаційного менеджменту та PR (англ. public relations - зв'язки з громадськістю) в туризмі достатньо опрацьована74. Успіх іиформаційно-рекламної діяльності залежить від рівня її наукової організації, творчого рівня та здібностей менеджерів екологічного туризму, а також від зацікавленості і таланту журналістів. Основним завданням іиформаційно-рекламної діяльності є розробка та створення якомога більшої кількості різноманітних та цікавих науково-популярних зведень, атрактивних (емоційно насичених) відео- та аудіоматеріалів та, що дуже важливо, пошук гарного інформаційного партнера.

...


Джерело: Дмитрук О.Ю. Екологічний туризм: сучасні концепції менеджменту і маркетингу. - К.: Альтерпрес, 2004. - 192 с. (подані матеріали (анотації розділів книги) можливо використовувати лише для ознайомлення. Всі права належать їх авторам. Шукайте книжку у книжкових магазинах)

Передмова
Розділ 1. Екологічний туризм
1.1. Принципи, функції та завдання екологічного туризму
1.2. Гносеологічні та історичні основи екологічного туризму
1.3. Інтеграційні та стабілізаційні основи екологічного туризму
Розділ 2. Конструктивно-географічні основи менеджменту екологічного турихму
2.1. Іноваційні основи менеджменту екологічного туризму
2.2. Науково-методичні основи менеджменту екологічного туризму
2.3. Конструктивно-географічні та дидактичні основи фахової підготовки менеджера екологічного туризму
Розділ 3. Екологічний туризм в системі екологічного геомаркетингу
3.1. Теоретико-методологічні та практичні засади екологічного геомаркетингу
3.2. Екологічний туризм в системі урбоекологічного маркетингу
3.3. Концепція геомаркетингу екологічного туризму як базової основи сталого рекреаційного природокористування
3.4. Екологічний туризм у системі суспільно-економічних відносин
3.5. Суспільно-економічні основи та економічний зміст стратегічного менеджменту екологічного туризму
3.6. Суспільно-економічні чинники розвитку екологічного туризму
3.7. Екотуристичний потенціал та специфічні риси екотуристського продукту
Розділ 4. Реалізація концепції геомаркетингу екологічного туризму
4.1. Особливості геомаркетиніу екологічного туризму
4.2. Розробка комплексу геомаркетингу
4.2.1. Маркетинговий профіль екотуриста
4.2.2. Стратегії збуту і прогнозування потенційного попиту в екологічному туризмі
4.3. Екотуристичні геомаркетингові комунікації
Висновки

- партнер продажи земли в Карпатах
 
- в мире земли
Теги: дать объявление, земля, разместить объявление бесплатно, продажа земли, продать или купить землю,земля в Карпатах, продам землю, срочно продается, в горах Карпатах, продаю дачу, недвижимость, продажа земельного участка, Карпаты, продам туристическую базу

Bookmark and Share

Subscribe

© Все права защищены 2009-2016

 
Земля в Карпатах. Продажа земли Наши услуги Продажа земли в Карпатах Покупка земли в Карпатах Разместить объявление продажи земли в Карпатах Контакты Помощь Земля в Карпатах. Продажа земли